جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • درباره باشگاه
  • خدمات آموزش الکترونیکی
    • بسته کامل سامانه های آموزش مجازی
    • تولید محتوای الکترونیکی (Content)
    • سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی (LMS)
    • سامانه کلاس مجازی (VC)
    • برگزاری وبینار
    • اپلیکیشن موبایل
  • دوره های آموزشی
    • عمومی
      • روانشناسی
      • علوم شناختی
    • فناوری اطلاعات
      • مهارت های هفت گانه کار با کامپیوتر
    • کسب و کار
      • رهبری و مدیریت
      • بازار یابی
      • مدیریت مالی و سرمایه گذاری
      • حقوق
      • بهداشت حرفه ای
    • حقوق مهندسی
      • مبانی حقوقی و اصول گزارش نویسی مهندسان ناظر
    • وبینار ها
      • گروه اقتصاد ایرانیان
      • طراحی و توسعه وب
      • کسب و کار
      • بازار یابی
    • دوره های جامع
      • مدیریت کسب و کار (MBA)
        • دوره MBA گرایش مدیریت کیفیت
        • دوره MBA گرایش مدیریت ریسک
    • دوره های سازمانی
      • تئوری های مدیریت پیشرفته
      • دوره تربیت مربیان مدیریت رفتار
      • اقتصاد برای مدیران
  • مقالات
  • اساتید
  • اخبار باشگاه
  • همکاری با ما
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • 021-57658000 (پشتیبان فنی - داخلی 410)
perm_identity
سبد خرید 0
  • خانه
  • دوره ها
  • مقالات
0
باشگاه یادگیری مهرالبرز
  • خانه
  • درباره باشگاه
  • خدمات آموزش الکترونیکی
    • بسته کامل سامانه های آموزش مجازی
    • تولید محتوای الکترونیکی (Content)
    • سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی (LMS)
    • سامانه کلاس مجازی (VC)
    • برگزاری وبینار
    • اپلیکیشن موبایل
  • دوره های آموزشی
    • عمومی
      • روانشناسی
      • علوم شناختی
    • فناوری اطلاعات
      • مهارت های هفت گانه کار با کامپیوتر
    • کسب و کار
      • رهبری و مدیریت
      • بازار یابی
      • مدیریت مالی و سرمایه گذاری
      • حقوق
      • بهداشت حرفه ای
    • حقوق مهندسی
      • مبانی حقوقی و اصول گزارش نویسی مهندسان ناظر
    • وبینار ها
      • گروه اقتصاد ایرانیان
      • طراحی و توسعه وب
      • کسب و کار
      • بازار یابی
    • دوره های جامع
      • مدیریت کسب و کار (MBA)
        • دوره MBA گرایش مدیریت کیفیت
        • دوره MBA گرایش مدیریت ریسک
    • دوره های سازمانی
      • تئوری های مدیریت پیشرفته
      • دوره تربیت مربیان مدیریت رفتار
      • اقتصاد برای مدیران
  • مقالات
  • اساتید
  • اخبار باشگاه
  • همکاری با ما
  • تماس با ما
ورود و ثبت نام

وبلاگ

باشگاه یادگیری مهرالبرز مقالات اخبار دوره ها ثبت نام بسته آموزشی علوم شناختی 1

ثبت نام بسته آموزشی علوم شناختی 1

access_time1397/09/21
perm_identity ارسال شده توسط مدير سامانه
folder_open اخبار دوره ها
visibility 2.38k بازدید

 مدیریت رفتار با رویکرد شناختی


مدرس: دکتر مهدی دوائی مدت زمان دوره : 6 ساعت فیلم معرفی دوره

مهارت حل مساله یک راهبرد مقابله ای مهمی است که توانایی و پیشرفت شخصی و اجتماعی را افزایش و تنیدگی و نشانه شناسی روانی را کاهش می دهد.

این برنامه به معلمان نحوه کمک به کودکان در یادگیری حل مشکلاتی که با دیگران دارند را نشان می‌دهد. این برنامه یک فعالیت آموزشی برای تقویت مهارتهای حل مساله است.

هدف این برنامه عبارت از کمک به کودکان برای مواجهه با مسائل درون فردی و میان فردی است. با آگاهی از این نکته که این مهارت در مراحل اولیۀ زندگی و دوره های حساس رشد می تواند تاثیرات سودمند و ماندگاری داشته باشد و در نظر گرفتن این موضوع که معلمان منبع اصلی بهبود مهارت‌های حل مسئلۀ کودکان در مدرسه هستند، طراحی و اجرای برنامه های مهارت آموزی به منظور ارتقای توانش حل مسئله در موقعیت های اجتماعی و افزایش سطح سازگاری دانش آموزان ضروری به نظر می رسد. آموزش حل مسئله به عنوان یک برنامه اجتماعی حمایت کننده می تواند تأثیر عوامل خطرزا را خنثی و دست یابی کودک را به کفایت اجتماعی تسهیل کند.

موضوعات این دوره:

1-رویکرد شناختی چیست و به چه میپردازد؟
۲-سه گام اصلی مدیریت رفتار کدام اند؟
۳-روش های غیر شناختی چگونه عمل میکنند؟
۴-رفتار شناسی شناختی به ما چه می اموزد؟
۵-دستاوردهای رویکرد شناختی
۶-اصول های رویکرد شناختی چیست
۷-در رویکرد شناختی اولویت با نگرش است یا دانش؟

منتخبی از فیلم های دوره مدیریت رفتار بار رویکرد شناختی

مشاهده نمونه شماره یک

مشاهده نمونه شماره دو

مشاهده نمونه شماره سه

مشاهده نمونه شماره چهار

مشاهده نمونه شماره پنج

 

 


اصول یادگیری مبتنی بر مطالعات ذهن/مغز 


مدرس: دکترمحمود تلخابی مدت زمان دوره : 6 ساعت فیلم معرفی دوره

آنچه در این کارگاه با آن آشنا می شوید بینش جدیدی را درباره یادگیری برپایه پژوهشهای علوم شناختی و علوم اعصاب ارائه میکند و شما را به اندیشیدن درباره ی چگونگی پیوند این بینش جدید با آنچه در مدرسه میگذرد دعوت میکند.

بعضی از ایده های ارائه شده در اینجا ممکن است باورهای فعلی شمارا درباره یادگیری و یاددهی به چالش بکشد و بعضی از ایده ها ممکن است باورهای شمارا که نتیجه تجربه چندین ساله شماست تحکیم کند.

موضوعات این دوره:

1) یادگیری و ساختار فیزیکی مغز
2) یادگیری فرایندی پویا از ساخت و بازسازی شبکه های عصبی است
3) مغزها باهم تفاوت دارند
4) هیجان و نقش آن در یادگیری
5) یادگیری در بافت و زمینه اجتماعی و فرهنگی شکل میگیرد.

 منتخبی از فیلم های دوره اصول یادگیری مبتنی بر مطالعات ذهن/مغز

مشاهده نمونه شماره یک

مشاهده نمونه شماره دو

مشاهده نمونه شماره سه

مشاهده نمونه شماره چهار

مشاهده نمونه شماره پنج


  روان شناسی شناختی آموزش


مدرس: دکترمحسن میر محمد صادقی مدت زمان دوره : 6 ساعت فیلم معرفی دوره

چرا افراد مختلف کارآیی ذهنی متفاوتی دارند؟

چرا افراد مختلف در موقعیت مشابه رفتارهای متفاوتی نشان می‌دهند؟

چگونه می‌توان کارآیی یادگیری را در افراد بالا برد؟

چه عواملی بر حافظه تاثیر مثبت یا منفی دارند؟

سوالاتی از این قبیل در مباحث روان شناسی شناختی پاسخ داده می‌شوند.

روان شناسی شناختی شاخه ای از روان شناسی است که به عملکرد مغز و فرایندهای ذهنی می‌پردازد و تاثیر این فرایندها را بر عملکرد فرد مورد بررسی قرار می‌دهد. در این رویکرد به نگرش و نحوه تفکر فرد به عنوان مبنای هر تغییر اهمیت بسیار داده می‌شود.

در کلاس روان شناس شناختی و آموزش و پرورش، ما مقدمه‌ای از این موضوعات را بررسی خواهیم کرد. مباحثی مثل حافظه، هوش، ادراک و توجه از جمله بخشهای مورد نظر در این برنامه خواهند بود. در این کلاس تلاش خواهیم کرد ارتباطی میان مبانی علمی و کاربردهای مفاهیم روان شناسی برقرارکنیم و نهایتا به درک بهتری از چگونگی ارتقای عملکردهای شناختی افراد برسیم. این درک می‌تواند به معلمین برای بهبود کارشان در برنامه ریزی و ارتقای وضعیت آموزشی دانش‌آموزان کمک کند.

منتخبی از فیلم های دوره روان شناسی شناختی آموزش

مشاهده نمونه شماره یک

مشاهده نمونه شماره دو

مشاهده نمونه شماره سه

مشاهده نمونه شماره چهار


سنجش با رویکرد شناختی


مدرس: دکتر یلدا دلگشایی مدت زمان دوره : 6 ساعت فیلم معرفی دوره

در این دوره آموزش پاسخگویی به این سئوال ها مد نظر است که چگونه در زمانی که فرآیند یادگیری مبتنی بر نگرش ،دانش ،مهارت فراشناخت وانگیزش است ویادگیرنده بودن مغز موضوعی است که در فرآیند یاددهی/یادگیری به آن پرداخته می شود ،می توان سنجش وارزشیابی را انجام داد؟ چگونه می توان فرآیند های پیچیده ذهنی را مطالعه کرد وبه جای تعیین میزان تسلط بر محتوا ،نحوه پردازش اطلاعات ،چگونگی استدلال ،ساختار پژوهش ،توانایی ارزشیابی ونقد وسایر عملکرد های پیچیده شناختی را سنجید؟وچگونه می توان دستاوردهای این نوع سنجش را برای بهبود یادگیری های بعدی مورد بهره برداری قرار داد؟

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • دوره mba
    ثبت نام دوره مدیریت کسب و کار (MBA)گرایش مدیریت کیفیت

    2.63k بازدید

  • ثبت نام دوره مدیریت کسب و کار (MBA) گرایش مدیریت ریسک

    2.73k بازدید

باشگاه یادگیری مهرالبرز

باشگاه یادگیری مهرالبرز به عنوان بخشی مستقل برگزاری دوره های آزاد موسسه آموزش عالی مهرالبرز را بر عهده دارد

  • location_on
    تهران- خیابان کارگرشمالی- خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، تقاطع دانش ثانی، شماره 36
  • phone_android
    021-57658 (پشتیبان فنی-داخلی 400)
  • perm_phone_msg
    02189774660
  • email
    it.elc@mehralborz.ac.ir
دسترسی سریع
  • همکاری در فروش
  • درباره ما
  • مدرسین ما
  • رهگیری مدرک دانشجویان
  • تماس با ما
تمامی حقوق برای باشگاه یادگیری مهرالبرز محفوظ می باشد.
keyboard_arrow_up
ورود به سایت ×
کد تأیید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به را تایپ کنید
ثبت
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:60)
بازگشت به ورود

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:60)
بازگشت به ورود
  • (+98) ایران